Vanaf €3,99 verzendkosten en gratis vanaf €100,-

Voor 17h besteld, zelfde werkdag verzonden!

Elke week een nieuwe collectie!

Ruilen & Retourneren

Retourneren:

Bent u toch niet helemaal tevreden met de bestelling? Jammer, maar dat kan gebeuren!

Lees hieronder hoe u de bestelling kunt retourneren.

Check eerst of uw bestelling in aanmerking komt voor retourneren:

Wat zijn de retour voorwaardes

Zorg ervoor dat de retourzending aan al deze eisen voldoet, wanneer dit niet het geval is hebben wij namelijk het recht deze te weigeren waardoor het recht op terug betaling vervalt.

  • Retourneren kan binnen 8 dagen. Het artikel moet binnen 8 dagen na verzenden bij ons in de winkel in goede orde zijn ontvangen. Hierna vervalt het recht op een terugbetaling van de bestelling.
  • Het artikel dient in de originele staat te zijn, prijskaartjes zijn aangehecht, ongedragen, ongewassen en onbeschadigd. Wanneer prijskaartjes zijn verwijderd kunnen wij geen geld meer retour geven.
  • Alle artikelen behoren in de originele verpakking retour gestuurd te worden. Als een artikel in een doos of zak verpakt zat, behoort dit zo teruggestuurd te worden.
  • De retourkosten zijn voor de klant zelf tenzij anders is afgesproken met een van onze medewerkers. U dient ten alle tijden het bewijs van terugsturen te bewaren (track en tracé bon). Mocht uw pakket niet op onze locatie aankomen, is dat helaas niet onze verantwoording.
  • Ontvangt u een defect product ? Meldt dit dan binnen 48 uur aan ons zodat wij dit voor u kunnen oplossen
  • Items die zijn gekocht met 30% korting of meer geven wij geen geld op retour alleen omruilen of tegoedbon.
  • Sale items met 50% korting of meer nemen wij NIET retour , ook niet bij uitzondering.
  • Wanneer u gebruik heeft gemaakt van de optie gratis verzending vanaf 100,- en u retourneert een deel van de order waardoor het gehouden order bedrag onder de 100,- komt , dan brengen wij alsnog de verzendkosten van 3.99/5.99 in rekening. Wij houden dit bedrag van in op het terug te betalen bedrag.
  • Sieraden, panty’s, tassen, bikini’s en overige artikelen uit de accessoires rubriek mogen niet geretourneerd worden i.v.m. hygiëne. Stuur je toch een bestelling terug? Dan zal je de bestelling weer terugontvangen en worden de verzendkosten in rekening gebracht!
  • Wij nemen geen schoenendozen retour waarop is geschreven, geplakt ect. Wij kunnen dit product dan niet meer verkopen en hebben het recht dit te weigeren. Doe dus altijd netjes de items terug in de daar voor bestemde verzendzak.
  • Wij geven geen garantie op ritsen , deze worden voor verzending gecontroleerd en wij geven dus geen garantie op defect hiervan
  • Op studs, steentjes, glitters en andere versieringen geven wij geen garantie .
  • Wij geven geen wasgarantie , geen garantie op verkleuring etc.
  • Op merk items geven wij 6 maanden garantie op het defect gaan hiervan wanneer dit komt door kwaliteit. Wanneer deze 6 maanden zijn verstreken kunnen wij helaas u geen garantie meer geven

RETOURLABEL DOWNLOADEN

  • U kunt via de onderstaande link een retour label aanschaffen.
  • Kopieer de link en plak die in de zoekbalk van u internetpagina.

Afgeprijsde artikelen of items uit onze sale rubriek kunnen niet geretourneerd worden.

Terugbetaling van het tegoed voldoen wij binnen 7 werkdagen (ex verwerkingstijd van een bank). We storten het bedrag terug op de rekening waarmee betaald is. Bewaar uw verzendbewijs en track en trace code goed totdat uw retourpakket volledig juist aangekomen afgehandeld is.

Als het pakket klaar is gemaakt voor verzending, kun je het inleveren bij het dichtstbijzijnde postkantoor om het (op eigen kosten) te versturen naar onderstaand adres. LET OP: Dit hoeft niet persé via DHL! Voeg het retourformulier en de aankoopbon bij uw bestelling, zo weten wij van wie het pakketje is! Schrijf tevens op waarom de items retour komen. Zonder retourformulier en/of aankoopbon kunnen wij uw geretourneerde items niet verwerken. Let op verwijder het label of plak het nieuwe label hier overheen zodat het pakketje niet naar het oude adres wordt verzonden. Mocht dit wel gebeuren zijn wij hier niet verantwoordelijk voor.

Retouradres:

JR Fashion

’t Dorp 30

5384MA Heesch

Pakketjes die naar een service punt worden verzonden kunnen hier niet worden opgehaald door ons

retourneren kan alleen naar het retouradres.

Pakketjes mogen ook retour gebracht worden in de winkel. 

Ruilen:

Wilt u een item omruilen naar een andere maat, kleur of ander item? Dat is geen probleem. Bij een omruiling nemen wij de nieuwe verzendkosten voor onze eigen rekening. Wanneer u een item wilt omruilen kan dit doorgegeven worden via: Jrfashionheesch@Gmail.com